Polish Virtual Sailing Club

Forum polskiej społeczności użytkowników symulatorów żeglarskich
Obecny czas: Wtorek, 26 Listopad 2024, 22:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 127 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: ETC: Windmill Cup
PostWysłany: Wtorek, 25 Styczeń 2011, 11:12 
Offline
Staż sędziowski
Awatar użytkownika

Rejestracja: Niedziela, 9 Sierpień 2009, 16:03
Posty: 844
Miejscowość: Kraków
Narodowość: POL
VSK klub: POL-VSC
Jeśli masz na myśli to: http://www.vskipper.com/forum/index.php forum to nie ma tam ani Pol_Kefasa ani Kefasa ani innych podobnych. :)

_________________
A moim morzem jest Solina...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: ETC: Windmill Cup
PostWysłany: Wtorek, 25 Styczeń 2011, 12:14 
Offline
Kapitan Floty
Awatar użytkownika

Rejestracja: Piątek, 6 Listopad 2009, 17:37
Posty: 6176
Miejscowość: W-wa
Narodowość: POL
VSK klub: POL-VSC
Po włosku było napisane, że jest taki użytkownik... ale po angielsku doczytałem, że "lub jest nieprawidłowego formatu" ....czyli nie lubi podkreślenia..... :)

_________________
"1. ...2. ...3. ...4. klikam różdżką" :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: ETC: Windmill Cup
PostWysłany: Wtorek, 25 Styczeń 2011, 12:52 
Offline
Staż sędziowski
Awatar użytkownika

Rejestracja: Niedziela, 9 Sierpień 2009, 16:03
Posty: 844
Miejscowość: Kraków
Narodowość: POL
VSK klub: POL-VSC
Tam na dole właśnie można sobie zmienić język z włoskiego na angielski i po kłopocie. :D

_________________
A moim morzem jest Solina...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: ETC: Windmill Cup
PostWysłany: Wtorek, 25 Styczeń 2011, 14:07 
Offline

Rejestracja: Sobota, 7 Listopad 2009, 16:00
Posty: 3410
Narodowość: POL
VSK klub: POL-VSC
z ważnych rzeczy w SI:

3.1
pływamy wg RRS 2009-2012, oczywiście także SI i NoR

3.2
w przypadku konfliktu między dokumentami, najważniejsze jest SI, potem RRS, na końcu zasady z gry

3.3a - nie rozumiem za bardzo o co im chodzi - może mógłby ktoś na to zerknąć ;)

3.3b
decyzja nadeo w sprawie krycia, strefy i przepisów z rozdziałów 3,4,5 będzie uznawana za prawidłową.

3.4b
strefa-2 długości

4.1a
trasy będą na stronie 2 lutego

4.2c
przed sygnałem 4 minut obowiązuje International Regulation for Preventing Collision at Sea (IRPCAS)

5.2
skiny muszą mieć przeźroczystość 50% lub więcej, jednakże całkowicie przeźroczyste są zabronione.

5.3a
host Disco - powtórka wyścigu
player Disco - DNF/DNS

5.4
w przypadku lagów, host może wykluczyć gościa z wyścigu

5.5a
jak jesteśmy w lobby mogą na chacie gadać wszyscy o wszystkim

5.5b
w czasie prestartu i wyścigu tylko host i gracze o rzeczach istotnych

5.5c
w przypadku gadania bez sensu na chacie można dostać ostrzeżenie/karę/DSQ

5.5d
jak komisja uzna, że na chacie było gadanie i przeszkadzało, może rozważyć powtórzenie wyścigu, redress i takie tam.

5.6
skróty proponowane przez komisję do komunikacji (można używać innych słów byle były zrozumiałe)
P = protest na inny jacht w wyścigu
Y = zaakceptowanie kary lub wykonania (pewnie też kary?)
N = odmowa na to co wyżej
360 = rozpoczęcie wykonywania zaakceptowanej kary
DONE = informacja, że zaakceptowana kara została wykonana
RTT or ROOM= prośba o miejsce

8.1a
'Wręczanie' kar w wyścigu jest zarezerwowane dla Nadeo lub w przypadku zgody pomiędzy jachty uczestniczące w incydencie, po którym Nadeo dało karę

8.2b
nie wolno protestować sytuacji w których Nadeo nie interweniowało - nie dało kary (HAHAHAHAHA :lol: )

8.2
gdy nadeo da karę, gracz ukarany może:
a - gdy uważa, że kara należała się 2giemu graczowi - poprosić o cancel i napisać P-nazwa jachtu
b - gdy uważa, że żadna kara się nie należała - poprosić o cancel
c - wykonać karę

8.3a
jak jest kontakt - przynajmniej jeden jacht łamie przepis

8.3b,c,d
jacht proszony o cancel może tylko zaakceptować (i wykonać karę wg przepisu 44) lub odmówić (zostawiając czas na wykonanie kary w czasie wymaganym przez grę).

8.3d (drugie 'd' w tym punkcie...)
gdy jest zgoda na cancel i ŻADNA łódź kary nie wykonuje, a ktoś uważa, że kara się należała dla któregoś z jachtów, może protestować (P+nazwa jachtu)

9.1a
żeby złożyć protest, trzeba wypełnić PROTEST FORM, który jest GDZIEŚ na forum max 12 godzin od czasu, kiedy ostatni jacht ukończył wyścig

9.1b
oprócz tego, co piszą w tym PROTEST FORM, trzeba załączyć screenshot z protestem (protest musi być wg SI)

9.2
można protestować:

a - za odmowę anulowania złej kary
b - za odmowę wykonania kary
c - nieprawidłowe anulowanie kary - może składać jacht będący w wyścigu ale nie uczestniczący w zdażeniu
d - 'niewłaściwe' zachowanie

9.3
Protestowany może się bronić, jednak nie później niż 24 godziny po tym jak ostatni jacht ukończył ten wyścig

9.4
generalnie nie ma DSQ - są tylko kary czasowe i takie tam


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: ETC: Windmill Cup
PostWysłany: Wtorek, 25 Styczeń 2011, 16:19 
Offline
Skiper

Rejestracja: Poniedziałek, 7 Wrzesień 2009, 17:17
Posty: 1736
Miejscowość: Szczecin
Narodowość: POL
VSK klub: POL-VSC
DOBRY RYŚ już nie bede krzyczał na RYSIA :D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: ETC: Windmill Cup
PostWysłany: Wtorek, 25 Styczeń 2011, 17:05 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Poniedziałek, 13 Lipiec 2009, 23:53
Posty: 4036
Miejscowość: Wawa
Narodowość: POL
VSK klub: POL-VSC
fajny zapis...

4.2c
przed sygnałem 4 minut obowiązuje International Regulation for Preventing Collision at Sea (IRPCAS)

_________________
StormIX

"I will never try to steer myself into a situation that I know might create a discussion after the race ...
any protest immediately cuts down on my social hours after the race is over."

Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: ETC: Windmill Cup
PostWysłany: Wtorek, 25 Styczeń 2011, 18:50 
Offline

Rejestracja: Sobota, 7 Listopad 2009, 16:00
Posty: 3410
Narodowość: POL
VSK klub: POL-VSC
no właśnie... co to jest to IRPCAS i jaki to ma wpływ na rozgrywkę w VSK?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: ETC: Windmill Cup
PostWysłany: Wtorek, 25 Styczeń 2011, 19:37 
Online
Kapitan Floty
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sobota, 18 Lipiec 2009, 19:49
Posty: 3924
Narodowość: POL
VSK klub: POL-VSC
Najważniejsze, że każdy musi unikać sytuacji kolizyjnych :)

_________________
galeria: VSK5 SKINS


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: ETC: Windmill Cup
PostWysłany: Wtorek, 25 Styczeń 2011, 20:25 
Offline
Skiper

Rejestracja: Poniedziałek, 7 Wrzesień 2009, 17:17
Posty: 1736
Miejscowość: Szczecin
Narodowość: POL
VSK klub: POL-VSC
ryh00 napisał:
no właśnie... co to jest to IRPCAS i jaki to ma wpływ na rozgrywkę w VSK?

von Reuffen napisał:
Najważniejsze, że każdy musi unikać sytuacji kolizyjnych :)

Ma to sens , jachty sa rostawione jak są, często po starcie serwa są sytuacje kolizyjne , ja to rozumiem , że przez tą minute mozna wszystko anulować i należy unikać kolizji.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: ETC: Windmill Cup
PostWysłany: Wtorek, 25 Styczeń 2011, 21:14 
Offline
Staż sędziowski
Awatar użytkownika

Rejestracja: Poniedziałek, 1 Listopad 2010, 20:33
Posty: 1094
Miejscowość: Jaworzno
Narodowość: POL
VSK klub: POL-VSC
Czyli jak nie ma kontaktu to można bez problemu dawać cancel - super

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 127 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
cron
Site by Egon © 2011 Polish Virtual Sailing Club
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Załóż własne, darmowe forum dyskusyjne dzięki phpBB3