W dniu 22/01 nastapila kolejna i bez watpienia nie ostatnia aktualizacja SI dla VSK-Polska.
Zachecam i prosze o zapoznanie sie.
link :
viewtopic.php?f=33&t=320 - czesc rzeczy istniejacych zostala mam nadzieje doprecyzowana
- dodano interpretacje przepisu 14 w kontekscie jachtu posiadajacego prawo drogi
- dodano zasady postepowania w przypadku problemow z laczem oraz generalnego odwolania
- i wreszcie chyba najpowazniejsza zmiana .... zostaly dodane akapity bedace "wstepem do preludium"
do wprowadzenia procedury protestowej dla VSK-Polska...
Ja osobiscie wciaz jestem temu bardzo przeciwny. Ale jak widac pokazuje rzeczywistosc w innych klubach
tak i u nas, koniecznosc czy przydatnosc takiego pomyslu jednak istnieje. Nie dowiemy sie dopoki nie sprobujemy.
Obecna wersja SI testowo niejako wprowadza mozliwosc rozpatrywania incydentu na podstawie formalnego wniosku
zlozonego przez gracza. Nie jest to dalej jednak protest w pelnym rozumieniu przepisu 60 i dalszych z niego wynikajacych.
Wiec prosze sie na to nie powolywac. A wiec na "hearing", "redress" "appeal" itd. Tego dalej nie ma.
Jednoczesnie przypominam o jednym z fundamentalnych zapisow SI :
Pojawienie się na linii startu regat przez gracza, oznacza jego akceptację postanowień niniejszej Instrukcji Żeglugi,
jego zobowiązanie do ich wypełniania oraz zgodę gracza na przewidzianą w SI egzekucje tychże postanowień. W zwiazku z tym przeredagowane niejako zostana dzialy na forum o czym jednak za chwile.
A czas pokaze czy bedziemy SI w tym kierunku rozwijac czy pojdziemy w kierunku innych rozwiazan.
pozdrawiam